Radno mjesto uključuje slijedeće radne zadatke:

  • Rad sa kompletnom administrativnom dokumentacijom Društva, pisanje dopisa, rješenja, odluka, elektronska korespondencija sa klijentima na dnevnoj osnovi u skladu sa redovnim poslovanjem Društva kao i administrativni poslovi po nalogu nadređenih
  • Samostalni rad, savjetovanje i aktivno učešće oko pripreme tenderske dokumentacije zajedno sa menadžerom ureda i kolegama u timu, prikupljanje dokumentacije za tendere
  • Terenski poslovi prikupljanja dokumentacije od značaja poslovanja – samostalno ili sa menadžerom ureda po nalogu direktno nadređenog
  • Rad na fakturama Društva i priprema dokumentacije za računovodstvo i finansije
  • Komunikacija sa klijentima oko usklađivanja finansijskih potraživanja i usklađivanja potraživanja
  • Praćenje usklađenosti analitičkih kartica i drugih finansijskih izvještaja Društva na dnevnoj, mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj osnovi
  • Izdavanje fiskalnih računa i faktura prema klijentima
  • Vođenje računa o primljenim fakturama i njihovom dospjeću
  • Komuniciranje i usklađivanje finansijskih izvještaja, analitičkih kartica i drugih finansijskih dokumenata od značaja sa računovodstvom i finansijama
  • Praćenje dugovanja klijenata prema Društvu i obavještavanje pravne službe o dospjelim potraživanjima uz izvještaj o dugovanjima, davanje prijedloga naplate potraživanja i vodi računa o rokovima
  • Podnošenje izvještaja od značaja poslovanja Društva na zahtjev nadređenih ili u skladu sa dodijeljenim periodičnim izvještajima u sklopu obavljanja redovnih zadataka

 

Šta vam nudimo?

  • Posao u renomiranoj i vodećoj marktinškoj agenciji na tržištu marketinga i IT u BIH
  • Ugodno, kreativno i poticajno radno okruženje sa naglaskom na timski rad
  • Nudimo širok i atraktivan paket beneficija u skladu sa postignutim rezultatima

 

Od Vas očekujemo:

  • VSS Ekonomski ili Pravni fakultet
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Aktivno poznavanje Engleskog jezika u govoru i pismu