Outsourcing vašeg IT jer razumna poslovna odluka.
Interno zapošljavanje IT osoblja moze biti skupo i neefikasno rješenje za podršku IT infrastrukturi. Zašto se oslanjati na znanje jednog pojedinca kada možete imati kolektivno znanje čitavog tima inžinjera.
Nudi više nego samo helpdesk
Nudimo kompletan servis podrške korisnicima, fokusirajući se na vaše potrebe, kao i pomoć pri strateškom planiranju razvoja vašeg poslovanja. Ovo prevazilazi osnovne usluge podrške korisnicima, a obuhvata kompletan IT paket usluga koji uključuje praćenje servera, sistemske izvještaje, redovne posjete održavanja i mnogo više. Sve navedeno popraćeno je nadzorom koji vrši account menadžer (rukovodilac odjela).
-
- Account Manager (rukovodilac odjela)
Vaš rukovodilac zadužen je za nadgledanje čitavog procesa kako bismo osigurali kvalitet i efikasnost pri ispunjavanju vaših zahtjeva.
-
- Purple Matrix Helpdesk
Naš tim iskusnih tehničara bit će dostupan da vam pruži odgovor na bilo koji IT upit. Purple Matrix Helpdesk dostupan je od 09:00 do 18:00 sati od ponedjeljaka do petka i pruža neograničenu podršku našim klijentima. S nama možete stupiti u kontakt na veoma jednostavan način – putem emaila, web chata ili pozivom helpdeska na 020 3031 2780. Ako smo u tom periodu u svojim kancalarijama, dodatna naplata neće biti potrebna. Međutim, ukoliko nismo u mogućnosti riješiti problem povezivanjem na vaš uređaj, možemo poslati inžinjera da vas posjeti na licu mjesta.
-
- Posvećeni Inžinjer
Ne samo da će vam na raspolaganju biti naši visoko kvalificirani tehničari za pomoć, nego ćemo vam dodijeliti i inžinjera za podršku na vašem računu. Vaš inženjer podrške bit će odgovoran za sve posjete na licu mjesta i bit će dostupan ako dođe do ozbiljnijih problema.
Zašto čekati da nešto krene po zlu?
Proaktivnim monitoringom sistema bavit ćemo se problemima prije nego što počnu utjecati na vaše poslovanje. Ono uključuje praćenje sigurnosne pohrane podataka (backup), Internet konekcije, sistemske usluge, performans aplikacija, pa čak i temperature u vašoj server sobi. Na taj način možemo se pobrinuti za većinu problema prije nego što do njih dođe.
Vaš server je kao automobil – potrebno ga je paziti i održavati.
Prepustite nam održanje svog servera. Mi ćemo preuzeti i instalirati najnovije informacije, nadgledati sistem i vršiti redovne procese održavanja na njemu. Održavanje i ažuriranje moguće je izvršavati i u večernjim satima kako ti procesi ne bi utjecali na vaš rad i poslovanje.
Posjedujemo dugogodišnje iskustvo u planiranju i upravljanju projektima.
IT projekti mogu biti složeni i veoma zahtjevni pa će naše dugogodišnje iskustvo biti od velike pomoći tokom njihove realizacije. Naš tim inžinjera i projekt menadžera osigurat će kvalitet i efikasnost ostvarivanja projekta.
Umjesto da paničite zbog postavljanja nove Internet linije ili VoIP telefonskog sistema, možete nam dozvoliti da upravljamo projektom za vas. Od trenutka kada nam prepustite kontrolu nad projektom, pobrinut ćemo se za savršeno izvršavanje projekta.
-
- Izmještanje ureda
Kažu da je selidba najstresnija stvar na svijetu. Međutim, nema potrebe za panikom, jer će Purple Matrix preuzeti sav stres uzrokovan selidbom vašeg IT sistema. Mi ćemo isključiti sve priključke, spakovati, transportovati i ponovo sve postaviti a da vi ni prst ne pomjerite. Možete preuzeti brigu o organizaciji i izgledu novog ureda dok mi rješavamo ostale probleme.
-
- Instalacija servera
Ponekad je potrebno nadograditi svoj server, a mi, srećom, imamo preko deset godina iskustva i stručnosti u instalacijama servera svih vrsta. Konfigurisat ćemo i instalirati server, a zatim vas prebaciti na novu postavku sa minimalnim vremenom zastoja u poslovanju.
Bez obzira na vrstu podataka koje imate, mi ćemo imati backup rješnje koje će odgovarati vašim potrebama.
Budite sigurni da su vaši podaci potpuno sigurni s nama. Backup se prati svaki dan kako bismo bili sigurni da radi bez problema, a sigurnosni data centar garantuje da je sve potpuno sigurno.