Radno mjesto uključuje slijedeće radne zadatke:
- Rad sa kompletnom administrativnom dokumentacijom Društva, pisanje dopisa, rješenja, odluka, elektronska korespondencija sa klijentima na dnevnoj osnovi u skladu sa redovnim poslovanjem Društva kao i administrativni poslovi po nalogu nadređenih
- Samostalni rad, savjetovanje i aktivno učešće oko pripreme tenderske dokumentacije zajedno sa menadžerom ureda i kolegama u timu, prikupljanje dokumentacije za tendere
- Terenski poslovi prikupljanja dokumentacije od značaja poslovanja – samostalno ili sa menadžerom ureda po nalogu direktno nadređenog
- Rad na fakturama Društva i priprema dokumentacije za računovodstvo i finansije
- Komunikacija sa klijentima oko usklađivanja finansijskih potraživanja i usklađivanja potraživanja
- Praćenje usklađenosti analitičkih kartica i drugih finansijskih izvještaja Društva na dnevnoj, mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj osnovi
- Izdavanje fiskalnih računa i faktura prema klijentima
- Vođenje računa o primljenim fakturama i njihovom dospjeću
- Komuniciranje i usklađivanje finansijskih izvještaja, analitičkih kartica i drugih finansijskih dokumenata od značaja sa računovodstvom i finansijama
- Praćenje dugovanja klijenata prema Društvu i obavještavanje pravne službe o dospjelim potraživanjima uz izvještaj o dugovanjima, davanje prijedloga naplate potraživanja i vodi računa o rokovima
- Podnošenje izvještaja od značaja poslovanja Društva na zahtjev nadređenih ili u skladu sa dodijeljenim periodičnim izvještajima u sklopu obavljanja redovnih zadataka
Šta vam nudimo?
- Posao u renomiranoj i vodećoj marktinškoj agenciji na tržištu marketinga i IT u BIH
- Ugodno, kreativno i poticajno radno okruženje sa naglaskom na timski rad
- Nudimo širok i atraktivan paket beneficija u skladu sa postignutim rezultatima
Od Vas očekujemo:
- VSS Ekonomski ili Pravni fakultet
- Najmanje 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Aktivno poznavanje Engleskog jezika u govoru i pismu