Ili kako zakasniti sa čestitkom, ali sa stilom!
Rečenica koja opisuje period od 2020 pa naovamo, gotovo svaki dan, gotovo u svakom polju. Izazovi sa kojima se svijet suočio donijele su promjene u svim sferama, pa i u kreativnom stvaranju. Istina je jedna, promjenio se pogled na svijet, iza maski, vizira, pleksiglasa, prozora, udaljavamo stvari i ljude da ih uopće ikako vidimo, kao da smo zaboravili naočale za vid – one za daljinu! No, „Ipak se okreće“ reče Galileo (ili bar tako tvrde!) i stvaranje se nastavlja. Trendovi su postavljeni, Internet je življe mjesto nego ikada, a ljudi su inspirisani za stvaranje. Šta očekivati od web dizajna u 2022? Već smo rekli – neočekivano! Ali krenimo redom…
Scrollytelling je postao „THE THING“ web dizajnera. Jer pandemija, jer veća posjećenost, jer skrolujemo… Njegovi napredni efekti nadmašuju tradicionalne tehnike – priča koju želite da bude ispričana dobija novu dimenziju. Spoj „pomicanja i pripovjedanja“ potiče korisnika da prelaze između elemenata i metoda stilizovanja svih vrsta, mjenjanje slika, interaktivne pozadine, animacija. Spojeni, svi ovi elementi kreiraju primamljivu, fluidnu priču. Jednostavnije rečeno, scrollytelling odlično izveden, će pred vašim očima „otplesati“ priču na privlačan i zabavan način.
Horizontalno skrolovanje. Još uvijek smo u skrlovanju, tačnije od 2020. Svijet se okrenuo naopačke, zašto ne i tradicionalnu vertikalnu navigaciju prekrenuti. Preokretanje donosi iznenađujuću interakciju između teksta i fotografije. Ovakav način se pokazao sjajan za portfolie, online galerije, kataloge… Keep scrolling…
Brutalna tipografija! Kad kažemo brutalna, mislimo „Iskočila je iz ekrana i napala te“ tipografija. Ako ste eksperimentu skloni, ovaj trend je stvoren za vas. Tipografija su blokovi od kojih se grade segmenti, sekcije, header i footer, ili jednostavno način da sebi date oduška i napravite mali kontrolisani haos na website-u. GO WILD! Brutalistička tipografija daje website-u metropolski vibe. Da li je će website biti za svakoga – možda ne, ali će sigurno biti nezaboravan!
Kinetička tipografija! Ok, ok nježnije duše smirite se imamo i dio za vas! Kinetička tipografija ide ruku pod ruku sa novim tehnologijama, i dostojan je nasljednik animiranih karaktera koji su pričali priču. Kinetička tipografija nije novitet, prisutna je od 60tih godina kada je filmska industrija počela koristiti animirane titlove umjesto statičnog teksta. Tekst koji se „miče“ (laički rečeno) hvata pažnju!
Nostalgija! Spomenusmo 60te, nostalgija nas vuče, za nekim drugim vremenima. Ovaj pristup poziva na smirenost, ugodnost, pozitivne emocije koje se vežu za prošla (a svi kažu da su prošla vremena bolja…). Retro slova, analogni filteri za fotografiju, blaga zamućenost, mekani grain… daju osjećaj ugodnog ljetnog poslijepodneva na plaži dok posljednje zrake sunca padaju na horizontu. Ili vam se bar tako čini…. Nježne duše, we still got you!
Kontrastne boje! Još jedan nostalgični trend, ovaj put malo više „vrišteći“ što zbog boje, što zbog millenijalaca koji sa ponosom ističu da su „oni to nosili/vidjeli/kada je prvi put bilo popularno“. 90te su se vratile sa namjerom da dugo vremena ostanu! Millenialci u ekstazi!..Realno, teško je ostati imun na neonske boje, vrišteće boje, saturirane fotografije, vibrirajući stil, jake kontraste sa crnom bojom.
I za kraj trend koji je u skladu sa vremenom u kojem živimo… Idite van grida! Kršenje ustaljenih pravila nije neki novitet, ali ove godine je to neophodno više nego ikada! Ako možda site i ne bude izgledao organizovano na prvu, sigurno će zainteresirati svakoga ko ga podsjeti da ga bar malo istraži!
Budite hrabri, odvažni, kreativni.
Sretna nam nova dizajn sezona!