Komunikacija je jedan od najbitnijih elemenata u poslu. Dobro odrađen posao, organizovan efikasan tim, pohvale, pomjeranje granica, kreativnost i produktivnost… na početku svega je komunikacija.

„Sorry seems to be hardest word“ bila je catchy fraza pop hita sa početka 90-tih godina, a dodaćemo u poslu je još teže. Izvini, ali zar ti nije dosadilo stalno govoriti „Izvini…“

Kako reći „Izvini“ bez da kažeš „Izvini“… mi ćemo prvi…

1. Izvini zbog odlaganja – Hvala ti na strpljenju
2. Izvini što ti smetam – Hvala ti na izdvojenom vremenu
3. Izvini na „rondanju“ – Hvala ti što slušaš
4. Izvini što kasnim – Hvala ti mnogo što si sačekao/sačekala
5. Izvini, moram da se javim na telefonom – Hvala ti na strpljenju
6. Izvini što upadam – Imam ideju koja bi ti možda mogla pomoći
7. Izvini za grešku – Hvala ti što si to primjetio/primjetila
8. Izvini nisam shvatio/shvatila – Molim te možeš li ponoviti? Želim biti siguran/sigurna u sve detalje.
9. Izvini, ali ima li to smisla? – Sretan/Sretna sam da ti odgovorim na sva pitanja

Sorry“ i nije tako teška riječ zar ne?

Svaki uspjeh počinje jednim malim korakom, a najvažnije je da je taj korak dobro iskomuniciran.