Prethodnu godinu je obilježio razvoj umjetne inteligencije, i njena upotreba u gotovo svemu – od pisanja primamljivih popratnih tekstova na društvenim mrežama, preko kreiranja vizuala, sve do kreiranja automatski generisanih odgovora u svrhu ostvarivanja što kvalitetnije podrške korisnicima.

Iz godine u godinu susrećemo se sa novim trendovima i alatima koji nam zaista olakšavanju poslovanje. Ipak, neke stvari nemaju rok trajanja i ne podliježu promjenama.

Interakcija sa publikom

Izgradnja snažnog odnosa sa publikom je važna, ali održavanje istog odnosa je ključno. Uspjeh marketinga na društvenim mrežama često ovisi o interakciji sa pratiteljima putem komentara, lajkova, dijeljenja i direktnih poruka. Brendovi koji podstiču diskusije, odgovaraju na povratne informacije i stvaraju osjećaj pripadnosti imaju tendenciju da grade jače i lojalnije baze kupaca.

Dosljednost na svim platformama

Od brendova se očekuje da održavaju dosljedan imidž brenda i poruke na različitim platformama, što pomaže u jačanju identiteta i prepoznatljivosti brenda. Isto se postiže konzistentim tonom komunikacije, unificiranim vizualnim identitetom

Donošenje odluka zasnovano na podacima

Analiza i korištenje podataka za donošenje informiranih odluka iz godine u godinu samo dobija na važnosti. Alati za analizu društvenih medija pomažu nam da pratimo učinak, razumijemo ponašanje publike i optimiziramo strategije u skladu s tim.

Optimizacija za mobilne uređaje

Osiguravanje da je sadržaj optimiziran za gledanje na mobilnom uređaju je apsolutni must, budući da mobilni uređaji taleko prednjače kada je riječ o pretraživanju i korištenju društvenih medija.

Storytelling

Efikasan način povezivanja s publikom na emocionalnom nivou je upravo storytelling. Brendovi koji mogu ispričati uvjerljive priče, bilo o svojim proizvodima, vrijednostima ili kupcima, ističu se u masi sadržaja koja, ruku na srce, svakog dana postaje sve veća i veća.

​Kao i do sada, trebamo biti spremni prihvatiti promjene – redovno procjenjivati marketinške strategije, pratiti trendove u industriji i praviti potrebna prilagođavanja. No, suština ostaje ista, stoji čvrsto te pruža temelj za uspješnu marketinšku kampanju neovisnu od promjenljivih trendova i alata.