Panika da ili ne, šta ne smijeno nikako propustiti?

Lagano se širi panika u trenutku pisanja ovih redova – vodeće društvene mreže bi mogle da budu OFF u Europi – iz razloga koji niko nije čitao (budimo iskreni…) jer je već pola marketara palo u nesvjest na bombastične naslove, druga polovina ih zalijeva vodom i pokušava iznaći kreativna rješenja za oglašavanja. Kako još niko nije zvanično pritisnuo OFF valja slijediti 2022-tu, po svemu sudeći još jednu dramatičnu godinu. Šta ne smijemo nikako propustiti.

Htjeli mi ili ne htjeli, Meta je tu. Facebook nije promjenio samo ime nego i način djelovanja i poimanja svijeta lagano se penjući u Metaversu. (milenijalci, držite se ovo će vama najteže pasti, jer znamo vaše osjetljivo, nostalgično srce). Novo mjesto, nove prilike – trebamo li više reći. Znate pravilo – bitno je ko se prvi sjetio!

Influenseri neće nigdje, čak i u sferma u kojima smo mislili da influens marketing nikad neće zaći (ako takva danas još uvijek postoji). Sjetimo se stare izreke marketara „Svaka roba ima svog kupca“ pa ako robu imate nemojte propustiti da vam neko pomogne da do kupca dođete. Birajte pažljivo i mudro.

Ako ste marketar a taktika vam je bila „na sreću pa šta upali“ ili bezglava jurnjava digitalnim svijetom, sa tugom saopćavamo da će takvom djelovanju uskoro doći kraj. Strateško djelovanje je potrebnije nego ikada, jer umjetna inteligencija, algoritimi, postaju „bossovi“ digitale. Omjer je jednostavan, više taktike, više prilike.

Rekli smo da trebate taktizirati, ali ne pretjerujte. Iskustvo je nova valuta. Umjesto da provedete sate i sate smišljajući taktike (dok kolege misle da ste neki malo crazy teoretičar zavjere…) fokusirajte se na iskustvo koje ćete pružiti. Preporuka je i dalje najjače marketinško oružje, potrudite se da ga iskoristite do maximuma. SEO je igra, ali iskustvo je kralj igre.

Kad smo kod website -a, osvjestite da postaju brži. Optimizacija je MUST!

Ok, ako vas nismo do sad isprepadali nastavite čitati. Lijepe vijesti, u prevodu novo polje, nova prilika. LinkedIn raste, raste i raste… Povećava se broj korisnika svaki dan, aktivnih korisnika…trebamo li još reći? Nemate ideje, gdje, šta… Idite na LinkedIn.

Puno prilika znači puno kanala, dakle ima vas na sve strane. Što nije loše ali budimo iskreni, briljantni ne možemo biti svuda. Prilagodite sadržaj kanalu ili tri i izdominirajte! Manje je uvijek više. Pardon, kvaliteno manje je uvijek bolje od osrednje na sve strane.

U principu, digitalni svijet se mjenja svakog dana, svakog sata i svake minute, što može izazvati paniku „kako sve pohvatati“ ali ako promjenite način razmišljanja i svaku promjenu vidite kao priliku“ otvaraju vam se vrata novog univerzuma digitale.

I na kraju, Facebook i Instagram su još uvijek tu, panika sa početka se stišala iako smo na oprezu ali hej, družimo se na blogu!