Kao kontrolor podataka, Mylan d.o.o. (“MYLAN”) koji se nalazi na adresi Kolodvorska 12/3, 71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina, obrađuje Vaše lične podatke i obavještava Vas o uslovima te obrade koja se

  • Temelji na Vašem pristanku, u skladu sa članom 23 (k) Pravila o reklamiranju lijekova putem telefona, faksa, e-maila ili drugih electronskih sistema.

Molimo da imate na umu da niste obavezni da kompaniji MYLAN date lične podatke.

  1. Koje lične podatke obrađujemo?
  • Ime i prezime
  • Obrazovanje
  • Specializacija
  • Naziv
  • Poslovna adresa
  • Telefon
  • Email adresa
  1. U koje svrhe obrađujemo Vaše lične podatke?

MYLAN obrađuje Vaše lične podatke u sljedeću/e svrhu/e.

  • Promocija i informacija o proizvodima kompanije MYLAN putem telefona, faksa e-maila ili drugim elektronskim sistemima, u skladu sa članom 23 (k) Pravila o reklamiranju lijekova;
  • Koomunikacija i upravljanje odnosom sa kupcima i promotivne aktivnosti uključujući interakciju sa HCP, upravljanje ugovornim odnosima, upravljanje kongesima i sastancima;
  • Upravljanje isporukom medicinskih informacija;
  • Upravljanje odnosom sa kupcima;
  1. Ko ima pristup Vašim ličnim podacima?

Vašim ličnim podacima pristup će imati samo osobe sa ograničene liste primatelja na osnovu potrebe da znaju/budu upoznati, ili u slučaju gdje to zahtijeva zakon, uključujući uposlenike i odjele kompaanije MYLAN u njihovom području djelovanja u svrhu/e obrade, kako je naznačeno u tekstu iznad.

MYLAN koristi i nezavisne provajdere/pružatelje usluga (npr. pružatelje usluga hostinga) i poslovne partnere (npr. agencije za organizaciju putovanja i konferencija, agencije, hotele, avio-prevoznike itd.) koji također mogu pristupiti Vašim podacima kako bi pružili usluge u svrhu/e kako je naznačeno u tekstu iznad.

Konačno, Vaši lični podaci mogu biti prenešeni drugim subjektima kompanije MYLAN i njihvm uposlenicima, kao i nezavisnim provajderima koji se mogu nalaziti unutar ili izvan Evropskog ekonomskog prostora (EEA), uključujući zemlje koje možda nemaju isti nivo zaštite ličnih podataka kao u EEA, konkretno u svrhu hostinga i IT podrške. U takvim slučajevima, MYLAN osigurava da se takvi prenosi obavljaju u skladu sa važećim zakonima i propisima o zaštiti podataka. Prenosi podataka kako ostalim subjektima kompanije MYLAN tako i nezavisnim provajderima izvan EEA osigurani su kroz odgovarajuće mere zaštite kao što su Standardne ugovorne klauzule EU. Možete podnijeti zahtjev i dobiti primjerak tih dokumenata koristeći kontakt informacije u teksu ispod.

  1. Koliko dugo kompanija MYLAN čuva Vaše lične podatke?

Vaši lični podaci čuvaju se u formi koja omogućava Vaši identifikaciju u periodu ne dužem od onoga što je neophodno u svrhu/e za koje se Vaši lični podaci prikupljaju i obrađuju.

Konkretnije:

  • U slučaju kada je obrada Vaših ličnih podataka zasnovana na našim legitimnim interesima, biće obirsani ako više nisu neophodni za gore navedene svrhe. Isto tako, mi ćemo obrisati Vaše lične podatke kada se protivite obradi istih ako nemamo prevladavajući legitimini osnov za njihovu dalju obradu ili ako su Vaši lični podaci obrađeni u svrhu direktnog marketinga;
  • Ako su Vaši lični podaci obrađeni na osnovu Vašeg pristanka, biće čuvani dok ne povučete svoj pristanak a zatim obrisani.

U bilo kojem slučaju Vaši lični podaci će biti čuvani ne duže od tri (3) godine od našeg posljedneg kontakta sa Vama. Međutim, imajte na umu da ćemo arhivirati Vaše lične podatke u skladu sa mjerodavnim pravilima o zastari, neovisno o informacijama koje smo gore naveli.

  1. Koja su Vaša prava u pogledu Vaših ličnih podataka?

Vi možete ostvariti pravo da pristupite, ispravite ili obrišete svoje lične podatke, te da ograničite obradu istih ili da uputite primjedbu u pogledu obrade istih, kao i pravo na portabilnost podataka u bilo koje vrijeme, u skladu sa mjerodavnim zakonima i propisima o zaštiti ličnih podataka.

U slučaju kada se obrada temelji na Vašem pristanku, također imate pravo da povučete svoj pristanak u bilo koje vrijeme i to neće uticati na zakonitost obrade koja se temelji na Vašem pristanku prije povlačenja, koristeći kontakt podatke kompanije MYLAN u tekstu ispod.

  1. Kako možete kontaktirati Službenika za zaštitu podataka ili kompaniju MYLAN?

MYLAN je imenovao Službenika za zaštitu podataka (DPO):

Kontakt informacije DPO: dataprivacy@mylan.com

Kako biste ostvarili svoja prava, ili vezano za bilo kakav zahtjev u vezi sa obradom Vaših ličnih podataka trebate kontaktirati:

E-mail na adresu dataprivacy@mylan.com; ili

Ili uputiti poštu Glavnom službeniku za pitanja privatnosti (Chief Privacy Officer), na adresu 1000 Mylan Boulevard, Canonsburg, Pa. 15317, United States, ili

Putem telefona: https://www.tnwgrc.com/mylan/newdialing2.htm

Također imate pravo uložiti žalbu nadležnom nadzornom tijelu, Agenciji za zaštitu podataka Bosne i Hercegovine.